– Oczywiście pani profesorko

Człowiek pragnący ich dobra, pomyślności i ochrony jest określeniem dla Tathagaty, urzeczywistnionego i w pełni oświeconego. Jest to dla mnie najbardziej szkodliwa partia w ogóle na akop szostak trener polskiej scenie politycznej. Kto jest za tym wnioskiem? Jakże wygodnie jest marzyć, jeśli nie musimy urzeczywistniać naszych planów! Jeśli ja jestem Mistrzem Drugiego Planu, to wy jesteście Mistrzem Ciętej Riposty! Jeśli tylko dostaniesz taką możliwość, wystąp z wnioskiem o jego przyznanie! Ciało Tathagaty powinno być określane jako, w swej esencji, podobne przestrzeni, niewidzialne, przekraczające zakres widzenia tak należy postrzegać Absolutne Ciało. A zawodowiec w przypadku sztuki, a tym bardziej sztuki wizualnej to ten, który potrafi odpowiedzieć na zadany temat w sposób najprostszy i możliwie szybki. Ja mam syndrom mitycznego Pigmaliona, jednak absolutnie nie zamierzam z nim walczyć? Mylić się jest rzeczą ludzką! Kto za młodu nie był socja
listą, ten na starość będzie skurwysynem, ale kto na starość socjalistą pozostał, ten jest po prostu głupi. Należy wystrzegać się ćwiczeń szkodliwych jakimi są gwałtowne skłony, skręty i akop szostak trener nadmierny przerost tułowia. Przeczytałem w Trybunie Ludu, że Tito zdewaluował dinara. Wie pan, wasz szpital jest najlepszym miejscem, gdzie moi studenci mogliby się uczyć pomagać ludziom, a pan jest znakomitym lekarzem i ja się bardzo cieszę, że mogę z panem współpracować. Jedyny grzech pani minister polega na tym, że nie należy do korporacji, która opanowała polską dyplomację. Chcę, żeby zrobił coś ambitniejszego niż latte w biurze! Jestem taka zmęczona, leżąc tutaj i nic nie robiąc przez cały dzień! Na ile słuszne będą nasze wybory – przekonamy się sami. Jeśli się to powtórzy, będę zmuszony nie wychodzić z domu, ponieważ ostatnio tak często myślę o Tobie, że t en napis musiałby być na moim czole nieustannie, a ja wcale nie

Leave a Reply

