Poza tym po spektakularnym

Życie nie byłoby tak szalenie trudne, gdyby nie to, że wszyscy mają trochę racji. Za dobrą, rzetelną pracę obiecywałem ludziom pierwsze miejsca na naszych listach wyborczych. Mam prośbę do naszych fanów. Byłem w tych latach tak namiętnym cyklistą, że nie robiłem prawie kroku pieszo i nawet w ulewny deszcz, w kaloszach i lodenowej pelerynie, jeździłem wszędzie na rowerze. Najważniejsze jest, aby dać im prawdziwe fakty, oraz piwo! Bez trener nich człowiek nie odczułby potem prawdziwej rozkoszy deszczu, boskiego smaku wody i życiodajnej słodyczy mleka? Faktycznie, przecież Holandia to wolny kraj- przeszło mi przez myśl? Marzyłem o tym by zdać do szkoły teatralnej i jeździłem na różne festiwale teatru amatorskiego. Tak, do choroby ciężkiej! Przecież o to chodzi, żeby strzelać bramki między nogami Camposa! Ale jestem również kimś więcej niż tamtym Tomem. Potrafili się pokłócić o wszystko i wszędzi
e, nawet w kawiarni czy na dworcu! Życie bez muzyki byłoby trener pomyłką. Po pierwsze, gigantycznych nierówności majątkowych i dochodowych w skali planety. Amatorski warsztat nie musi posiadać wielkich i profesjonalnych maszyn. Przy zaniżonej stawce za tłumaczenie nie możesz oczekiwać szacunku tłumacza do Twojego tekstu i Twoich oczekiwań. Kiedy uporasz się z jakimś zadaniem, nagródź się za dobrze wykonaną pracę. Jak można z puentą czekać aż na koniec wiersza? To co widzisz jest tylko manifestacją tego jak zmieniają klik się i uzupełniają elementy wszechświata. Poczucie winy z tego powodu, wzmacniane często komentarzami dziadków i innych życzliwych przecież części rodziny dodatkowo odbiera nam siły i chęci. Przy złych urzędnikach nie pomogą nawet najlepsze prawa. Człowiek jest małpą, która potrafi zrobić najprecyzyjniejszą brzytwę, aby poderżnąć gardło drugiej małpie. Dla bardzo wielu ludzi w Pols ce, którzy nie są w stanie odkładać na emeryturę, pracuj

Leave a Reply

